wajib klik!

Tuesday 19 May 2009

patut sekeh atau sepak?

Perempuan-banyak-skandal : Ja, ko katne?

Jajazuzu : Umah. Weh, makcik lelaki-yang-ngorat-aku meninggal

PBS : Ye ke? so, ko x keja la td?

JJ : Aku keje je tadi

PBS : Ohh...weh, jom la lepak. aku dgn R xtau nak gi mane ni

JJ : Ajak lpak? Tau dek LYNA nti kecik ati lak dia. dia tgh sdih², makcik dia mnggal, aku kuar lepak lak. aku kan nak jd gf prihatin lg baik hati

PBS : HAHhhahhahahha...ye ke? hehhehehhehe...ko buat aku pecah perut la!!

***Patut sekeh ke sepak kawan sebegitu?

7 comments:

Ms.Lilies said...

patut tolak masuk gaung wakakakaka....

jajazuzu said...

waahhhhh...idea bernas kak!

- said...

adoi...patot semis balek jek kwn camtu...bg ternganga....adoiyaii.......huu

pari pari syurga said...

wahahaha...
nak jadil mithali kunun yer?
hehehe...


bg bekhen jer...

julietchun said...

sekeh cukup la, kalo ko sepak nampak sangat ko tak ayu,ekekkekeke.

StingRay said...

cuba jentik hidung dia..

jajazuzu said...

mici : itula, aku nk sekeh je


pari² : bekhen? emm...bleh gak


juliet : okeh, aku sekeh je


sting : jentik? cam baik sgt la pulak