wajib klik!

Thursday 21 May 2009

entri sensitif : soalan terbuka yang buat aku senyum lebar sambil geleng kepala.

Gila panjang tajuk. hahahhahaha...


Abaikan. Tapi ya, aku senyum dan geleng kepala. Dan terasa sangat ingin tahu kenapa la rakan lelaki itu sibuk bertanya tentang itu. Dia syok dekat aku barangkali. Perasan sungguh! hahahha

Oklah..

Tidak pasti kamu anggap ini soalan sensitif atau bukan. Tapi bagi aku ini agak sensitif, kerana senakal-nakal aku, benda yang melibatkan itu aku tidak pernah buat.

Dia tanya....


"Ja, kau ada dara lagi tak?"


Opsss....tertukar font pulak...Aku nak bold kan je tadi. adeeeehhh


Aisehhh....siren dah bunyi la. Nak kena siap² balik ni.


Sambung esok boleh tak darling?

4 comments:

pari pari syurga said...

okeh....
aku dh tau ape soalan die...!
wahahahahaha...

bijak tak budak nama hanim ni?

Rozita said...

rasa2 mcm boleh agak apa soklan nya itewww
tapi..
sensitif la nak tulis..

azilaraffie said...

hellehh...

itu jek soklan dia?

hahahaa!! aku x dpt bygkan kalo mamat-gile-bayang-sjk-skulah yg tnya ko cenggitu..

muahahaha

julietchun said...

pandai sungguh ko mainkan perasaan aku nih.