wajib klik!

Friday 17 April 2009

TAG lagi

Tag Cabaran Langsing

aku tau la aku kurang langsing. Memang sengaja la ko ni La.

Berapa kah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda? berat : gile lar tanya berat kat orang kurang langsing. Ingat aku nak bagitau ker? tinggi : seri-yus lupa! Aku ingat aku 16+cm camtu. Skali bukan daa… 15+ je. Tak pasal² silap isi borang

Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu? emmm…hampir 60kg tapi x pernah 60kg la. Hampir je. 2-3 tahun lepas kot. Masa tu balik kerja ada je orang offer masak. So, malam asyik makan je.

Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? dan kejayaan anda dengan makanan tersebut? takde kot. Ais memang tak minum. Tapi aiskrim makan la. Hahahhah…camna la nak kurus. Adehhh…

Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat ? Usia anda pada ketika itu? paling rendah? Betul ke nak tau ni? 3kg kot. Masa baru lahir. hehhehe

Anda pernah sertai program pelangsingan? nyata kan kejayaan anda.. tak pernah la. Ada sesapa nak sponsor ai tak?

Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda paling terendah? emmm…..ntah la. Tak makan nasi kot. Tapi skang buat 2 keja sehari. Kalau tak makan nasi tu memang sengaja nak suruh pengsan la.

Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak? sebab pergi kerja orang hantar. Balik orang jemput. Sebelum sampai umah, ajak pergi makan lak. Kadang² orang tu offer nak masak untuk ai. Tu pasal la naik mendadak. Tapi sekarang takde dah. Tu pasal sekarang dah kurus sikit. hehehe

Apakah Target anda untuk kurus selepas ini? dapat kurangkan lagi 5kg pun jadi la. Takleh kurus sangat. Nanti kena tiup angin melayang lak. Pssttt…sapa² ada petua yang berkesan untuk kurus sila inform dengan segera. Tapi kalo setakat kata jangan makan nasi tu takpayah la inform. Itu gue dah tau dong

Miliki gambar anda dahulu dan kini? Ya..? sila upload ok? ahhhh…ngade nak gambar lak.

- GAMBAR UNTUK SIARAN SEMENTARA SAHAJA. HARAP MAAF -

ni jer gambar paling lama yang ada dalam pc aku. masa kenduri mastura kat melaka ni. tu bukan sengaja nak buat aksi perempuan melayu terakhir tau. masa tu panas giler. dahla sesat. sampai rumah pengantin terus tangkap gambar...adehh..lari topik pulak. see, tak langsing kan?

- GAMBAR UNTUK SIARAN SEMENTARA SAHAJA. HARAP MAAF -

gambar paling baru. kandid! masa tengah gigih tampal carta kat opis. see! masih tak lansing lagi kan? adeh..!!

**cam besa la. sapa baca auto kena buat.

9 comments:

azilaraffie said...

dh ko malas excersice.... smpai bebile pon cenggitu jua.. hahaha!!

cube r try mkn jamu mcm aku iteww.. hahha!!

jajazuzu said...

mana ada mls weh. aku bz la!


weh La, nnti aku gitau bila aku nak jamu tu ye.

BudAk hijAu said...

heheeeeheh...
still mengancam...ok la 2... :D

Rozita said...

emmm mmg ada beza he he

julietchun said...

aku ske aksi kat umah pengantin tuh.

jajazuzu said...

budak hijau : tapi ada org kata gemuk :(


rozita : hehehehe...suka ai


juliet : ko suke ye? nnti aku bt slalu..hahha

pari pari syurga said...

gile maut ko pose kat pelamin tu...
tu lah...
kan aku dh suruh ko carik soul mate jerr..


hehehehhe.

- said...

err....org yg kepeng mcm daku x pyh buat kan jaja???

agagagagaga :P

jajazuzu said...

pari2 : oiitt...oiitt...hahhahahha


mee chee : kepeng pun kena bt gak la! wajib!