wajib klik!

Monday 20 April 2009

anak jati selangor, sila ucap terima kasih pada aku!

sebab aku pergi tengok semi-final dekat stadium shah alam hari sabtu hari tu.

selangor lawan perlis

sebelum masuk, ada orang ugut aku.

"apesal pakai baju hitam? kalau selangor kalah malam ni, semuanya sebab awak!"

mana aku bajet nak pergi tengok bola! last minit tu. aku sudah keluar dari rumah, baru ada orang call ajak pergi. takkan aku nak patah balik kot. tak kuasa aku.

tapi

selangor menang 2 - 1!

dan aku perli orang yang ugut aku itu.

"nasib baik saya pakai baju hitam kan? kalau tak mesti seri tadi"

**nanti final dekat bukit jalil aku taknak pakai baju hitam! panas sehhh!!!

7 comments:

Ms.Lilies said...

ada kaitan ek baju itam ngan bola....baru aku tau

jajazuzu said...

ahhaha...ada kot.

- said...

hohoho......seb baek x sokong mana2.....

jaja,ko sokong team england x?? ko geng chelsiyut gak ke??

adeh......hohoo

julietchun said...

best wo tgk live,tapi kena ramai2 ler.berapa kerat pompuan dlm stadium tu? kekekke

jajazuzu said...

mee chee : aku bola yg kalo live aku kena bgun pkul 3-4 pg utk tgk kat tv tu, aku x sokong mana² sgt. stakat layan gitu² je



juliet : ramai gak pompuan weh. akak² yg dtg dgn asben + anak pun ramai. giler smngat diorang. siap lepak tgk bola sambil mkn nasi lemak tu. hahhahaha

azilaraffie said...

herkk.. aku sbgai ank jati slngor berasa tidak kesah smada menang atau tidak.. ko silap tajuk ler beb!! patut taip peminat fanatik.. bukan anak jati ler.. bukan suma minat bola negeri sendiri.. hahaha!!

jajazuzu said...

aku tak suruh minat pun beb. tadehal kalo ko anak jati tapi tak minat. ada aku kisah? takde...
ada aku kisah kalo aku rasa ko silap tajuk kat blog ko? takde...ni yg aku rasa nak pegi sksyen 13 dan sepak ko laju2 ni.