wajib klik!

Thursday 23 April 2009

sebab kukuh kenapa aku masih baik-taraf-mesra dengan semua ex-bf aku.

umur dah 25 tahun 6 bulan 18 hari. saat dengan jam tu aku malas nak kira. abaikan sudahh... mula gatal ada boifren masa umur 16 tahun. dan dari usia 16 tahun sampai hari ni, aku ada 6 orang ex-boifren.

dari 6 orang, cuma 2 orang je yang dah lost contact. yang lagi 4 ada dalam hidup aku.

dari 4 orang tu, sorang dah kahwin. so, yang dah kahwin tu memang aku tak layan lagi la. tinggal 3.

dari 3 orang tu, sorang aku kadang² jumpa. terjumpa la. selalu gak borak². tapi call ke sms ke memang dah tak sebab awek baru dia pernah serang aku. ingat aku ni masih ada hubungan dengan dia tu. adehhh...perempuan muda lagi. budak². biasa la tu.

lagi sorang, selalu gak call dan sms. tanya khabar, say i love u and i miss you. tapi jumpa memang tak pernah dah. dah banyak kali nak set date tapi masing² sibuk.

dan dalam semua² tu, ada sorang yang paling aku sayang. sumpah aku sayang. dia pun sayang aku. kami masih contact, masih say i miss you and i love you malam², masih boleh dating macam masa couple, masih boleh share rahsia, share cerita. dengan dia, aku boleh cerita semua benda. sama dengan dia, cerita semua benda dekat aku. jalan² masih boleh pegang tangan, boleh nangis atas bahu dia, boleh pergi konsert sama², dan ada banyak persamaan antara aku dengan dia.

tapi..

tak lebih dari itu. bukan kawan dan bukan kekasih. mungkin hanya teman mesra yang sangat memahami.

sebab² kukuh kenapa aku masih baik-taraf-mesra dengan mereka semua :

aku berjaya menge-PaU RM200.00 dari salah seorang daripada mereka yang empat itu pagi ni. ehhehehehhe...

**tengkiu la yang! ai leb yu!!

9 comments:

Ms.Lilies said...

yeahhhh.....gaduh2 pun buat ponek yo...

pari pari syurga said...

weyh2....
ingat kwn2 oiii....
dpat mekdi pun ok gak...

jajazuzu said...

ms. lilies : tau xpe kak. kalo xde jdoh tu xde la, toksah gaduh² kan?


pari² : alamekk...ko jauh sgt. dtg subang la kalo nak. hahahhaha

azilaraffie said...

wah... ko berjaya mengepau ye... xpe!!!! esok aku plak mengepau engkau... hahahaha!!

aku arini kene kaber tmpt intan la.. pc dia tu byk virus.. ni pon aku larik² kt pc sendri.. nk on yM pon pyh.. huwaaa~~

jajazuzu said...

oitt..oitt...aku ada sbb kukuh pau dia tau. hahahhaha...esok duit tu dh abis. ko lmbat.

esok camne ni beb? x abis diskas lagi ni

julietchun said...

ko pau kacang ke pau kaya dia?kekeke

jajazuzu said...

pau daging la weh. layan sikit. ekekkekekek

vidadarisakura said...

hai kak.



*tiba2 jadi baik*


hee

- said...

hahahaha...aku tabik sepring neh!!! agagagagaa...paw jgn x paw... :P