wajib klik!

Saturday 11 April 2009

Jeela dah marah tu weh. baik aku buat

adoiiii....pn jeela sudah bagi lagi satu tag. takpe takpe....tarik nafas...lepas...tarik nafas....lepas....

ok. kita buat tag yang pertama dulu ye La?

1. apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

nama blog, sila refer di atas ye. sebab pilih nama tu..... saja je nak letak nama tu. lagipun aku sangat² suka sama SO7.

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://hajazuera.blogspot.com/. ---> nama aku. Haja dan zuera. tak payah susah² nak pikir.

3. Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

takde method. main-hentam-kromo-suka-hati-perut-jantung-limpa-usus je nak tulis apa. sebab tu kadang² mengarut. hahhaha..

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

so far ni tak pernah terasa lagi. tapi tatau la esok-lusa-tulat ada terasa ke...

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?

mengenai blog jeela? blog dia ok. ada banyak crite pasal betty, gambar betty. orang dah ada anak kan, besa la tu.

ok. tag dah siap

sapa yang baca ni dia auto kena buat. no ex-kius ok! yang dah buat tu takyah la nak buat lagi. lain la kalau korang gigih nak buat 2, 3 kali.

5 comments:

julietchun said...

aku tak gigih nok,kekeke

pari pari syurga said...

aku bukak jer page ko....
aku mana reti baca...





hahahhhaha.

jajazuzu said...

Juliet : takpe. aku paham. aku pun kdg2 gitu



Pari2 : Ahhhh...alasan lapuk tu beb!

azilaraffie said...

hahaha.. tekun ko menaip ye..

jajazuzu said...

hahhaha...siot la ko La!