wajib klik!

Monday 13 April 2009

Iklan....Iklan...!

Aku nak cari housemate ni. Housemate aku yang 2 orang tu dah kahwin. Sekarang diorang nak pindah. Mana tahan diorang nak duduk dengan orang bujang macam aku ni kan.

So, sesapa rasa tengah cari rumah area Subang, boleh kontek aku.

Rumah flat tingkat 3. 3 bilik. Sewa murah je.

Jiran sebelah kiri, aku tak kenal. Tapi aku syak bujang, lelaki sebab kadang² diorang kara-ok tak pernah pulak dengar suara perempuan.

Jiran sebelah kanan, family dari Sabah.

Jiran depan², jangan tanya la. Tak pernah nampak pun. Pintu asyik tutup je.

Kemudahan : Ada bas Rapid, Metro, Teksi Merah-Putih. Kedai makan banyak. Kedai tujuh-sebelas pun ada gak. Kedai dobi, kedai henpon, kedai gambar. Setiap ahad ada pasar malam. Pssttt...kedai cakera padat pirate pun ada gak weh. Tapi aku tak pernah masuk la kedai tu.

Sesapa berminat kontek aku. Kalau aku tak dapat cari housemate baru, kena let go la rumah tu. Apahal pulak aku nak duduk sorang² kat situ.

Lagi satu, sesapa tengah cari housemate, leh inform aku gak. Kot la aku tak dapat cari housemate baru, aku nak pindah je dari situ.

Cepat ye! Sebelum 1 Mei ni.

***Housemate aku pun macam hempeh gak, dah sibuk nak pindah baru nak infom. Ciskek betul!

7 comments:

azilaraffie said...

tingkat 3????????

tinggi laa kak..

umah bawah xde ke?

julietchun said...

ko letak ler iklan kat pam minyak.

jajazuzu said...

La : kira rendah la tu. Flat aku tu 11 tingkat tau. kalau dpt tngkat 3 tu mmg kira syurga la sbb lif lmbat ok!



Juliet : Kat pam minyak xde notice board la

Rozita said...

dok sorang tak berani ke?

jajazuzu said...

bkn x brani kak. at least kalo ada housemate murah skit nak byar sewa.

pari pari syurga said...

ja...
dh dpat blum housemate ko?
aku sages ko cari soulmate lg sng...
hehehehhe..
ok?

jajazuzu said...

pari2 : belom lg la beb. mcm nak kena pindah gak aku ni.
byk sgt yg ofer dri jd soulmate, pening aku nk pilih. silap pilih kang jadi setanmate pulak