wajib klik!

Wednesday 1 April 2009

sekarang baik mengaku! sapa yang buat april fool dekat aku ni?

parking satria-tengkorak secara senget.

masuk opis.

letak beg.

simpan kunci dalam drawer.

pergi pantry.

ambik mug.

cuci dengan air panas dekat water dispenser.

tiba².....

gedegang.....(ahh...korang buat la bunyi efek korang sendiri. mana yang korang rasa best)

pemegang mug tercabut dari mug.

aku auto melatah.

ni baik mengaku ni. sapa yang buat april fool dekat aku ni?

kakak-rambut-separa-rebonding?

kakak-garang-merangkap-agen-pencari-jodoh?

kakak-banyak-cakap?

kakak-takot-gemok-merangkap-kelam-kabut?

kakak-klener? takkan kakak-klener layan april fool kot?

kakak-bos-rambut-megi?

ke...kakak kunci-rilek-all-the-time?

kakak-ayah-hilang-masih-belom-ditemui?

kakak-suka-gadoh-dengan-kakak-ayah-hilang-masih-belom-ditemui?

abang-suka-tanya-macam²?

abang-suka-keluar-opis-tak-kira-masa?

baik ngaku! kalau tak aku mogok kerja karang!

***errr...korang rasa mana best? pergi giant beli mug baru ke pergi warehouse kat belakang, curi sikit selant ke mastic ke adhesive ke..tampal balik pemegang tu.

7 comments:

alea said...

aper kater g blakang curi mug dr abg byk tanye... hahahaha...

azilaraffie said...

mug tu yg dh expired sebenarnye..

pari pari syurga said...

wahahahahaha...
aku sages ko amik gam gajah je tampal balik...

julietchun said...

ikat ngan getah je takbleh ke?kekkekeke, tukar baru je wooiii.

Ms.Lilies said...

yg pasti bukak akak dik hahahah

jajazuzu said...

alea : ahh...tak kose nak curi mug dia tu.

La : mug mana ada expired date weh! ajaran sesat ko nih!

pari² : kena pegi zoo carik gajah dulu la ni yer?

juliet : ko igt henpon ke nak ikat² dgn getah. yelah, aku beli baru la nnti





takde sapa ngaku lagi? aku mogok karanggg

jajazuzu said...

ms lilies : okeh kak. saya buang nama akak dr list-orang²-yg-disyaki