wajib klik!

Wednesday 8 April 2009

Aku rasa nak marah ni....

Petang semalam, aku duduk sembang² dengan seseorang yang ada masalah dengan ex-girlfrennya.

Dia cerita dan aku dengar. Dia tanya dan aku jawab. Dia diam dan aku bagi pendapat. Dia diam lagi dan aku marah! Dia dah buat sesuatu yang negatif tanpa ada apa² back up dan aku jerit STupid dalam hati kuat².

Ok. Abaikan yang itu. Masa kami masih dalam sesi meluahkan-rasa-geram-dalam-hati, dia tiba² tuding jari arah tayar satria-tengkorak.

"Nut tinggal 3?" katanya.

Aku bangun, cek tayar. Cek empat² tayar. Tayar depan sebelah kiri dengan tayar belakang sebelah kiri. Yang belah kanan ok. Complete 4 nut.

"Macam ada orang curi je ni" katanya lagi.

Dahla lepas adik-lelaki pulang balik satria-tengkorak aritu cover rim semua dah takde. Aku tak pasti sama ada adik-lelaki yang tanggalkan atau orang-jahat-tak-mampu-beli-cover-rim yang ambik. Takde masa aku nak SMS adik-lelaki sekarang ni.

Dia kata kalau 3, masih kira ok lagi. Boleh jalan. Jangan 2. Itu bahaya. Tapi aku tetap takut. Yea...aku mengaku yang aku separa penakut.

Sekarang aku jadi pemandu yang berhemah. Aku takut je tiba² time aku laju, tayar tu tercabut. Tak pasal² keluar front page Metro.

tayar depan sebelah kiri

tayar belakang sebelah kiri

**kalau betulla nut dengan cover rim tu kena curi, aku sumpah sapa yang curi tu.

**aku nak makan magnum coklat tapi kakak-banyak-cakap takmau belanja. Benci!

5 comments:

azilaraffie said...

boleh jalan lagi tu.. kalo susah sgt, suh adik ko ganti ngan rim beskal jek ja..

julietchun said...

kalo ko masuk metro aku bleh wat n3,kakakkaka.

jajazuzu said...

La : rim beskal? ko jgn La, aku buat betul kang. kuar metro kang



Juliet : aku dah agak daaahh...

vidadarisakura said...

sebut nama aku kalu ko masuk frontpage..
mahu jugak aku rasa glemer.
haha

jajazuzu said...

hahhaha...ko mahu aku sebut yg mana? vidasetan ka vidasakura?