wajib klik!

Tuesday 30 June 2009

trivia : 1 world 1 soul gath...

  • ekceli memula tak tau pun pasal gath ni. my bff cik jeeLa yang bagi info dan ajak join sekali

  • kamera tertinggal dalam dashboard keta. pasal tu lah snap pic guna handphone cap barangan letrik tu je.

  • sumpah aku pemalu! sorry la ye kalau tak tegur tegur tu.

  • sandwich-telur-tak-berapa-sedap dalam bekas kuning tu aku yang bawak. gile gigih buat pukul 2 pagi tau!

  • aku pergi single je. lelaki-yang-ngorat-aku tak jadi follow sebab awal pagi sangat, dia malas bangun. hampeh kan?

  • aku nyaris nyaris tak pegi sebab lupa beli hadiah. aku sms cik jeeLa awal awal pagi tu, masa buat sandwich. kata taknak pergi. dia reply balik pukul 6.45 pagi - DAH JANJI. KENA PEGI GAK. AKU ADA HADIAH LEBIH. - so, sebab tu la ada 2 hadiah saiz yang sama, wrapping yang sama.

  • Thanks ye untuk semua semua hari tu. Best!

  • Balik dari gath aku singgah rumah lelaki-yang-ngorat-aku. Dan hadiah hadiah yang aku dapat semua dia yang bukak. Dia yang eksaited lebih!

  • Opss...La, haritu kita janji nak share hadiah pertandingan cari barang tu kan? Hadiahnya body spray la darling. Share ye? Hari ni aku pakai, esok kau pakai, lusa pulang balik kat aku, tulat aku pass balik kat ko...ekekkekekekeke...Sehari boleh spary 3 kali je tau. Hahahha

  • Dan ni gambar gambar yang tak seberapa. Ada dari handphone aku, ada yang dari blog orang lain.

sesi mari bergambar berasama sama. ntah apa pesen ntah aku senyum tu. langsung tak comel

kak ayu, thanks untuk hadiah mug tu ye. macam tau tau je rumah bujang ai tak cukup mug. khikhihkihkh
dua mak dara mengapit anak dara. tengok, mak mak sebok nak tangkap gambar sampai anak anak terpaksa pandai pandai cari sudut nak menyelit. ekkekekekek...

banner

jajazuzu tau. bukan jazujuaza ke juzajuzu ke zazajuju ke zazujuja ke. JAJAZUZU
cik jeeLa je. takde a.k.a. pasal tu bila orang tanya dia a.k.a apa dia blur blur. hahhahahahha...nasib la La oiii..langsung jadi cik jeeLa a.k.a mamabetty. hakahkahak
kami yang pemalu. nak nak si anak dara tu. bukan anak dara baju kuning tu! anak dara baju pink tu.

betty sengaja je buat muka tension time tangkap gambar dengan achik. dah la pandai tahan nangis. lawak je...

***nanti nanti ada gath lagi jemput lagi ye. dahh...dahhh...nak balik ni. nak pergi stesen-kerang, nak ambik gaji. hehhehehe...daaa...~

17 comments:

mama tisya said...

ank tk lari jauh..dk tgk kuda je..mak2 kena posing utk kenangan...kekekeke

pari pari syurga said...

dah amik gaji?
ok...
anim lapar...
nak mekdi...



hahahaha.

Sidratul Muntaha said...

thank for coming
hihihiih
tu arr
ramai yg tak bape miggle around
but then
apologizes ler klu akak ade tersilap kata n terkasar bahasa
hope you like the present
n also
pasni klu ade lagi
jgn luper joint

Rozita said...

tenkiu..baru ler puas tengok muka anak dara tu...(yg baju kuning bukan baju pink) auwww

Rozita said...

kalau dekat akak pun nak juin, sure happening kan? gathering camni

jajazuzu said...

mama tisya : yelah tu kak...ekekekke..



pari2 : haiippp...haippp...kata nak diet! akak blnja mkn ANGIN je. nganga mulut skang! cpt!



sidratul : sama la kak.kot ada tersilap ke terjeling ke ter apa2 je lah. so sory ye. mug tu comel. thanks again



rozita : ohhh...yelah...tgk la anak dara baju kuning tu. dia sombong tau. anak dara baju pink x, dia baik. ekekekeek



kak ita lg : happening gak la. tp kak ada je yg dtg dr jauh tau...

Ms.Lilies said...

aku x join psl laki aku nk outstation aritu...kalo x blh aku ngorat ko gak kan

jajazuzu said...

ms lilies : ntah akak ni. kalo x bleh kita deting. hahahhah

NizA said...

salam jajazuzu...kite xder borak2 pun ekk masa gath tuh...uhuhuhu...xper2...kita sambung borak2 kat dlm blog...hehehe...add ur link!!!

zh-ena said...

salam..tak sempat nak kenal kan..add ur link

julietchun said...

baru ku dpt tengok dgn jelas muka JAJAZUZU, bkn jazuzuja ataupun zujujaja,kekkekeke.

jajazuzu said...

niza : yess...ai pemalu la yu. tu psal segan2 nak borak.



ena : ha`ah...x sempat. sila2...nnti ai add kamu juga..




juliet : hahahhahah...malu la ai. kalo jumpa kat area rwang tu tegur2 la ye.. psstt...ramai silap sebut nama ai tau! hhhahha

tasekM said...

wah bestnye.

Suziey Ahmad said...

thanks for joining the gathering..sorry utk segala kekurangan dan kecacatan dlm majlis..

jajazuzu said...

tasik : tulah kak...bessttt..



suziey : tengs utk kak suziey gak!

azilaraffie said...

woi!! bila nk pulang kan tong aku tu haa??

jajazuzu said...

La : rilek la weh. sirap x beli lg ni