wajib klik!

Thursday 18 June 2009

ntah apa perangai la depa ni


Apesal ha?


Kalau ada motor banyak banyak berhenti tepi jalan mesti semua orang slow, nak tengok tengok.


Camtu gak kalau ada kereta berhenti tepi jalan.


Eksiden jangan citer la. Boleh buat jalan jem.


Tengok sekali lalu je dah la. Ini yang pergi betul betul slow lembap macam siput tu apesal? Kecoh betul la.



**Pagi tadi, nyaris nyaris aku tersondol Myvi putih depan aku. Dia brek betul betul punya brek. Stail nak berhenti sebab kat sebelah kiri jalan ada 7 - 8 motor parking macam ada something. Eksiden ke rosak ke aku tak tau la. Sampai berasap tayar si tengkorak tu. MAngkok betul!


***Opss...si tengkorak tu dah takde lambang tengkorak. Adik-lelaki tukar bonet jadi kaler hitam. Tapi bunyi makin bising. Ekzos stail nak pergi perang.


5 comments:

azilaraffie said...

of coz ler ekzos bunyik mcm nk g perang.. dh adik ko tu nama pon dok kt kem..

julietchun said...

aku pun heran gak naper dorang sesuka ati nak slow. abih le ko abg jpj tahan pasni,kekekeke

pari pari syurga said...

bunyik cam nk perang?
ade harapan nak kena tahan dgn pak polis lg ni...



hehehehhe.

Rozita said...

bunyi makin bising??
ganazzz tu

jajazuzu said...

La : tu lah. silap2 nti jadi keta kebal keta tu. ekekekee


juliet : itulah. seb baik aku pkai smnggu je. kalo pkai sebulan, mau pekak jiran aku nnti.



pari2 : uishh...jgn sebut2. satgi jadi btul kang naya je.



rozita : ye. sgt ganaazzzzz... kalo parking dpn kdai tu suma org tgk.