wajib klik!

Wednesday 24 June 2009

sahabat yang baik ialah sahabat yang selalu ada untuk kita. tidak kira susah atau senang


"Ja, kau katne?"


"Ja, call aku jap"


"Ja, urgent ni! Call aku jap"


"Jaaaa.........."


Aku tak kisah kalau sahabat sahabat aku tengah susah hati. Tengah cari seseorang untuk meluahkan hati dan perasan. Aku ada. Cerita la apa kau nak cerita darling. Jangan kau cerita sambil pukul tumbuk sepak aku sudah lah.


.


.


Tapi. Si perempuan-banyak-skandal ni tengah buat aku geram. Aku dah nasihat dari dulu dah. Yang pergi gatal sangat nak ada boyfriend banyak banyak tu apahal? Dasar tak puas dengan sorang betullah!


.


.


Ni bila dah tekanan, dah kantoi, dah pening tak tau nak buat apa...baru nak dengar cakap aku.


.


Kalau aku kata padan muka banyak banyak kali patut tak?


6 comments:

Ms.Lilies said...

patutttt...ko tambah sedas 2 luku kat dia...hahaha...

pari pari syurga said...

saye nk tambah lagi 4 luku..
disshhh...
disshhh...
dishhhh...
disshhh..


lain kali jgn lwn ckap org tua (kakak jaja)...
hahahha.

jajazuzu said...

ms lilies : itulah, nnti jumpa nak sekeh2 dia skali.


pari2 : amboi anim.....

julietchun said...

alang2 luku tu biar seminggu dia tak bangun,ekekekeke.

Rozita said...

adik2ku..
belajarlah untuk setia pd yang satu..

jajazuzu said...

juliet : aku up! 2 minggu! ekkekek



rozita : bkn saya kak. diaa...