wajib klik!

Wednesday 17 June 2009

kalau anda comel baik hati sopan bertatasusila, sila amalkan ini


TOLONG LAH....


Kalau kamu kena singgah ke mana mana stesen minyak, sila LIHAT NOMBOR PAM.


Sila beritahu juruwang NOMBOR PAM dan BERAPA JUMLAH yang kamu hendak isi.


Apa kamu ingat staf stesen tu tahu kamu berhenti dekat pam berapa? Kamu ingat dia tahu kalau kamu hulur RM100 tu sebenarnya kamu hendak isi RM2 je? Kamu ingat staf dekat stesen tu takde pelajaran? Kamu ingat tahap SPM je ke? Kamu ingat kamu bawak kereta, nak isi minyak, si staf stesen tu tak bawak kereta jugak? Kamu ingat dia ahli nujum ke? Kamu tak cakap dia dah tahu. Tolonglah jangan berlagak bodoh sombong.




Ai paling suka kalau ada pembeli minyak berkata begini dengan jelas :


"DIK, PAM (nombor pam) LIMA PULUH YE"


Kalau tak sebut dik tu pun takpe.


Apa yang penting?


.


.


Bukan kerjasama la!


.


Yang penting NOMBOR PAM!


12 comments:

Ms.Lilies said...

marah betul ko ye.....

pari pari syurga said...

jarang sebut nombor pam...
tp tunjuk jer keter yg mana satu...


aci tak camtu?

azilaraffie said...

yes!!

seperti yg aku slalu amalkan

PAM spoloh doploh hengget ye mekaseh

well babe, aku tau ape ko rasa.. sbbnye bile aku jaga cashier agora tuh pon org pandang rendah pd aku.. siap kasi duit campak² jek.. cara ckap pon speaking abeh mcm laa aku skolah smpai darjah empat jek.. tp tu laa.. slalunye.. no respect..

aku kt opis ni, even ngn cleaner indon pon aku ckap leklok.. xde nk tengking².. bkn nk kata aku baik.. tp sbb kita ngn dia sama.. manusia yg pnya hati & perasaan.. tp aku pelik, indon mcm takut jek nk g kt meja aku.. muka aku garang kah?

=P

julietchun said...

Slmt mlm, pam no 1,30hinggit ye.
sungguh bertatasusilanya aku.

jajazuzu said...

ms lilies : ye kak. sgt marah ni.


pari2 : ni lg 1 prangai aku x suka. ko nak isi mnyak ke nak tnjuk keta ko kat aku?


La : tu la psl. muka ko xde la grang La. cuma ada time tu muka ko rasa cam nak kena lempang2 je. hehehhee



juliet : bagus laling. sila amalkan ye

pari pari syurga said...

bukan nk berlagak tunjuk keter lah...
tp tunjuk keter yg mana satu...
tak pun sebut jer keter ape...
keter cap ayam pun ade tau....

Rozita said...

akak setiap kali pun, bgtau nombor Pam..jgn marah lagi eh

- said...

hahahaha...ni dah kenapa ni??? aku kdg2 lupe gak no pam n slalu tunjuk kete yg mane 1..sbb kdg2 aku masok cucuk duet dulu pastu br isi minyak...mmg mcm pak pandir la pastu da kelupaan....heee...tp klau psl bab pandang rendah tu aku mmg x suke gak...ntah pepe la org camtu...ko sbr jek la

jajazuzu said...

pari2 : kena tnjuk keta? bgtau no pam takleh? dasar mls nak toleh tgk no pam la tu. melawan ckp akak ye?! meh nak sekeh



rozita : okeh. tak marah dah. hehehhe

jajazuzu said...

mee chee : bkn apa. aku msuk keja kul 6. time tu mmg ramai org. kalo dh suma dok main tuding2 je, sakit hati la. igt x penat ke aku nk pjg2 leher nak tgk pam mana diorang park keta. bleh sakit jiwa tau

saya said...

hahaha...

jajazuzu said...

saya : ko hahhahahahha? ni mesti ko slalu buat ni