wajib klik!

Wednesday 4 March 2009

sapa ada kontek dengan mana² tukang urut? aku ditahap kritikal dah ni!

malam tadi sebelum tidur aku tampal koyok kat bahu kanan.

aku set alarm pukul 6.00 pagi

alarm aku bunyi ntah pukul berapa.

aku sedar dah pukul 7.11 pagi. Giler! dah lambat!

bangun cepat², capai towel pergi mandi.

lepas mandi keringkan rambut depan kipas guna hair dryer. biar cepat sikit. gila sejuk!

masa nak pakai baju, terperasan koyok yang aku tampal malam tadi.

haaiiiihhh....~~

***mandi laju² sampai tak perasan ada koyok kat bahu
****koyok dah tak jalan la. aku rasa kena gi cari tukang urut gak ni.

7 comments:

azilaraffie said...

aku x paham

ape kaitan antara :
- koyok
- lmbt g kije
- tukang urut ni

sila jawab dlm masa seploh saat!!!

julietchun said...

muda2 dah sakit urat ke,hahahha

jajazuzu said...

aduh Laaa.....
esok la aku explain




juliet, haiihhh...org muda yg buat 2 keja sehari mmg cepat sakit urat ok

Anonymous said...

teruk dah penyakit ni..gayanya!!

jajazuzu said...

izda, hampir2 teruk kot!

vidadarisakura said...

kuyuk mahu?


kakakaka

jajazuzu said...

kuyuk aku dah ada laa vii..!