wajib klik!

Friday 6 March 2009

pagi tadi dalam kreta aku dengar lagu ni...~~

masa parking kreta kat opis, aku nyanyi lagu ni.

masa buat neslo kat pantry pun aku nyanyi lagu ni.

masa on pc lagi la kuat aku nyanyi lagu ni.

masa gi shi-shi kat toilet, aku nyanyi gak lagu ni.

apahal ntah sampai sekarang pun aku dok nyanyi lagu ni... haihh~

Andai kata..
Kau masih meragui cintaku
Buka mata.. pandang dalam mataku
Andai kata…

Masih kau curiga kepadaku
Telah ku kata…di hati hanya kamu…
Ku nyanyikan lagu cinta

Moga kekal terpatri di hati kita…
Janji kita berdua…
Andai benar

Tak terasa getaran cintaku
Peluk lah aku… pasti kau akan tahu…
Tak akan mungkin terbuang

Satu perasaan cinta yang makin dalam..
Tak bisakah kau rasa?…
Kau X-Ray lah hatiku

Kau lihatlah bibit bibit cinta suciku…
Percayalah…Pasti kau akan tahu
Kau X-Ray lah hatiku…
Kau lihatlah keping keping laras cintaku…
Periksalah
Semua… untuk… kamu
Percayalah Sayang…

Pasti hanya Kamu….
Andai Kata..

Masih kau curiga kepadaku….
Kita nyanyi lagu cinta

Moga kekal terpatri di hati kita…
Ku mahu kau percaya…




X-Ray ~ Nabila Huda

3 comments:

julietchun said...

psttt : dlm toilet takleh nyanyi, setan byk,hahahhaha. Bes gak bila dah lama2 dgr lagu ni.

vidadarisakura said...

lagu apakah??
hee


best meh?

jajazuzu said...

juliet...pssttt..dlm toilet tu aku nyanyi dlm hati jer


vi, kejap cam best, kejap cam x best. ko dgr la sndri