wajib klik!

Friday 20 March 2009

bila aku cuba berlagak sopan, aku mesti.......

hari jumaat aku memang tak berbaju kurung ke ofis. tapi untuk cuba berlagak sopan, hari ni aku pakai kain labuh.

dan tiba² aku rasa nak pakai selendang.

aku rasa memang agak sopan dan sedikit comel. hahhahhahaa

tapi bila aku cuba berlagak sopan, aku secara auto akan bertukar menjadi minah-kelam-kabut.

buktinya,

pagi tadi, ketika berhenti di stesen minyak aku sepatutnya hulurkan duit dan bonuslink kad

tapi bila cuba berlagak sopan, aku auto menjadi minah-kelam-kabut...

aku hulurkan duit dan ATM KAD!

apahal nak bagi ATM kad dekat cashier stesen minyak?

aku senyum dengan comel dan cepat² blah dari situ

***sumpah! sampai la ni aku malu.

6 comments:

azilaraffie said...

ehh? bkn skang pon bole byr guna ATM kad jgk ke?

jajazuzu said...

La, mmg la bleh je. tp aku nk byr cash

vidadarisakura said...

tumpang ketawa boleh?



haha

jajazuzu said...

vi, ketawa la


malu ai

julietchun said...

belum lagi ko pakai kebaya yg ada manik2 kat dada tuh,hhahaha.

jajazuzu said...

juliet, kebaya manik²?

hahahahhahha

dgr kebaya pun aku dah seram.apalagi manik²

hahahaha