wajib klik!

Tuesday 31 March 2009

amaran keras : perempuan² je boleh baca!

aku pikir 100000000000000000000000000001 kali gak nak cerita ke tak pasal ni.

ahh....aku cerita gak la. tapi korang baca diam² dah la yer.

semalam, cam biasa pukul 6 aku kena start shift dekat stesen-kerang.

aku perempuan tunggal dekat situ. kakak-manager tu tak payah kira la. dia dok ofis je.

kerja macam biasa. aku jaga kaunter dalam. yang hero² semua jaga luar. opss..ada budak baru gak semalam.

malam, lebih kurang pkul 9 lebih² sikit camtu aku audit drawer. aku nak pergi kedai tujuh-sebelas. cari la apa² yang patut. lapar.

aku panggil sorang hero.

"jaga jap. nak kuar" - aku.

"dah audit ker?" - lelaki-ada-tunang-mengaku-single

aku audit.

"ok dah. over 45sen" - aku

tiba² si lelaki-ada-tunang-mengaku-single tanya aku.

"Ja, nak tanya SATU SOALAN BODOH boleh tak?"

"apa dia?" - aku


"errr...kenapa t*t*k Ja sebelah kecik sebelah besar erk?"


papp!! aku tepuk meja.

aku auto-tunduk. "ye ker?"

lelaki-ada-tunang-mengaku-single angguk kepala. sengih².

"hari² ke? ke..hari ni je" - aku tanya lagi.

dia sengih², " haa`ahh Ja, hari²"

cinabeng punya lelaki. kantoi dia dok tengok dada aku je hari². bongoksss!!



aku keluar. maki-hamun-mulut-kumat-kamit. mana ada sebelah besar, sebelah kecik weh!! mata lelaki tu yang sebelah besar, sebelah kecik kot. dok asyik tengok je. bangang!



12 comments:

julietchun said...

malu weiii, dasar lelaki hingusan, kalo aku kasi back hand sebijik.

pari pari syurga said...

errrrkkkk...
klau aku gelak ni kena maki dgn ko tak?
hehehe...
tp mmg sah laki tu bangang..
dasar lelaki jalang..
boley?

azilaraffie said...

apesal aku boley x prasan plak eh??? nnt aku cek!

hahaha!!

actually mmg begitu laa keadaannye weh.. adakah anda tidak membaca??

tp x pasti laa plak knp ko pnya terlebey ketara nmpk..hahahahaa!!!!

tp mmg sengal laa lelaki iteww..xde kije lain ke??? kalo ikut aku, mau aku jolok nozzle tu kt montot dia!!
nnt ko tunjuk kt aku yg mana 1 dia eh?

pepagi lg dh wat aku gelak

jajazuzu said...

juliet : aku dah x pikir byk masa tu. aku kuar je terus. x sempat aku nak bekhen. nnti ptg la aku bekhen dia


pari² : ko nak gelak? gelak la. aku tada hal. bkn aku nampak pun.
err..boley!


La : wokeh ko dtg nnti aku tnjuk. kalo dia ada la. ko nak jolok pun aku tada hal punya. hahhaha..
aku syak nmpak ketara sbb bra avon yg aku pakai tu la. takpun sbb aku pakai tag kreta ferari tu. tu yg nmpak sgt tu kot

vidadarisakura said...

cakap jak "hobi"



haha!



er aku jantan beralat sulit perempuan..boleh baca kan?
hee

jajazuzu said...

byk la ko punya hobi vi. sbb beralat sulit perempuan, aku benarkan ko baca

Ms.Lilies said...

errkkkk..blh mamat tu sound direct..nampak naa mata gatai nak mampus...* salam singgah*

jajazuzu said...

ms lilies : ye..dia mmg gatal. hari² dia gatal. tgu masa nak kena bekhen dgn aku je tu

pari pari syurga said...

tp aku sokong klau ko nak bekhen die..
bagi die smekdawn pun tak slh aku rasa..
aku sapot ko dr belakang..
go gurl..go gurl!

jajazuzu said...

pari² : bekhen tu aku mampu lagi. kalo smekdown tu...x larat rasanya. dia lagi besor dr aku. hahhaha

- said...

hahaha..mmg gatael betul.....huhu..dah namenye laki.. ;p

jajazuzu said...

mee chee : yess..ini lelaki over gatal nih