wajib klik!

Wednesday 11 March 2009

entry serangan balas : laporan hari jumaat lepas

ini serangan balas untuk entry cik jeela ini.
ye, seperti yang telah aku janji-janji-maniskan untuk jeela ketika kami sama² ke kelab sukan dbkl dulu, aku akhirnya telah mengorbankan sedikit masa, petrol dan wang ringgit untuk jeela yang-baik-hati. pengorbanan yang ikhlas tau!
tempatnya, disekitar opis jeela di seksyen 13, shah alam. masa, pada hari jumaat. jadi, oleh itu, jangan persoalkan kenapa aku ber T-shirt dan jeans manakala jeela berbaju kurung.

jeela, aku tidak kelaparan ok!

adik-jaga-kaunter yang "berbudi-bahasa". nama dia nash. nama penuh mungkin nasharuddin.

yang aku order tu...sumpah, memang tak sedap. rasa rumput!

muka hepy versi hati risau..

- GAMBAR UNTUK SIARAN SEMENTARA SAHAJA. HARAP MAAF -

sangat panas...terpaksa sepetkan mata. tapi, apakehal kena snap gambar pandang matahari ye La?

- GAMBAR UNTUK SIARAN SEMENTARA SAHAJA. HARAP MAAF -

jeela bukan pejam mata. dia dok belek henpon cap arnab dia tu

sekian entry serangan balas dari jajazuzu-baik-hati untuk laporan cik jeela karam tenggelam timbul dengan ucapan sempena maulidur rasul : woiii Laaa, lain kali kita ngedet lagi ye. ko belanja...

4 comments:

tasekM said...

rumput masak apa yg ada jual kt beger king tu?

he he.


.

jajazuzu said...

kak, sumpah beger dia rasa rumput. tak sedap!

vidadarisakura said...

turn blanja aku mcd bila weh?



haha

jajazuzu said...

ahh...vi. ko nak jugak aku blanje ke?

dtg sksyen 13 la, aku blanja mkn angin sepoi² bahasa tepi hiway. nak?