wajib klik!

Thursday 26 February 2009

meet our Baby...~

gambar ni sebenarnya dah lama. masa CNY aritu kat rumah mak. ni Nur Iman Safiyyah a.k.a Baby, anak buah aku yang bongsu (buat masa ni). dia ni, kalau aku datang rumah dia, sure dia jadi baik + pendiam. gila senyap. nak pandang aku pun stail jeling² je. yelah, aku ngaku la.....aku makcik dia paling garang....hahahhahahahaa... tapi aku tensi betul la dengan Baby ni...

- GAMBAR UNTUK SIARAN SEMENTARA SAHAJA. HARAP MAAF -

camne aku tak tensi, buat tak cantek gambar je. bukan nak pandang kamera pun!

- GAMBAR UNTUK SIARAN SEMENTARA SAHAJA. HARAP MAAF -

tengok! stail tak dok diam budak kecik ni. penat je aku senyum lebar, dia buat rosak gambar

- GAMBAR UNTUK SIARAN SEMENTARA SAHAJA. HARAP MAAF -

see. walau aku makcik-paling-garang, muka aku gak yang dia suka pandang. ahhhahahhaha..

- GAMBAR UNTUK SIARAN SEMENTARA SAHAJA. HARAP MAAF -

ni apakebenda ntah dia tengah mintak kat abang dia. orang lain suma dok gelak, dia dok buat muka sedih pulak

- GAMBAR UNTUK SIARAN SEMENTARA SAHAJA. HARAP MAAF -

yang ni kira ok sikit. tapi still taknak pandang kamera. (sila abaikan cara posing makcik-paling-garang itu. posing kepala teleng tu...)

***walaupun aku makcik-paling-garang, aku tetap makcik-paling-prihatin ok!

4 comments:

vidadarisakura said...

yeah!

hidup macik paling garang!!

haha

julietchun said...

muka garang hati baik.

tasekM said...

ko bila pulak nk beranak ja? hahaha...


.

jajazuzu said...

Vi, yeehhh!!

juliet, emmm...

uishhh..kak tasik ni. bila tahun ntah ai nak beranak. calon asben pun tadak..haahhaha