wajib klik!

Wednesday 11 February 2009

fuuhhh.......mati² aku ingat dia dah mati...

pagi tadi, ada 1 teksi tu tak bergerak-gerak. aku follow wira depan aku, menyelit kat tepi teksi tu. aku tengok mamat yang bawak wira tu ketuk² cermin teksi. apakehal ni?

ada motor depan aku. aku bagi dia jalan dulu...aku kan pemandu berhemah....lallalala..

mamat naik motor tu pun ketuk² cermin tingkap teksi. ehhh...apa kes ni?

sampai turn aku lalu sebelah teksi tu...aku slow. jalan sangat sempit ok. aku jenguk. gila la....driver teksi tu dah tersandar. mata pejam. kaku.

aku syak dia dah mati.

mana boleh berenti lama². aku jalan. pusing stereng, pergi depan teksi. aku usha dari side mirror. aku bajet nak turun, nak pergi ketuk pintu kereta dia.

tengah aku usha², tetiba kepala driver teksi tu bergerak.

fuuhhhh...terkejut aku.

dia tak mati lagi. aku syak dia tertido la.

aaiiyyyaaa..kalu mahu tido balik rumah la uncle. bikin jalan jem saja!

****tak pasal² aku masuk opis lambat! cis punya teksi!!

2 comments:

azilaraffie said...

hahaha!! cite ni buat aku tingat citer abg aku ler. pasal tetido gak laa.. kesnye tgh tggu traffic light, pastu jatuh moto. org ingt pengsan ke hape, rupenye tetido. itu mcm pnya worang pon ada ka?

jajazuzu said...

hahhahahhha...abg sengal!!