wajib klik!

Wednesday 6 July 2011

Outdated

Betul-betul outdated ai ni. Ai baru nak tahu hal Adinda Evans a.k.a Daten Milano tu. Dan sebab outdated la ai tak dapat baca direct dari blog dia. Ai teringin ni. Hahhhaa…


Btw, sangat kesian ok. Maybe dia rasa berkata jujur itu sangat penting. Tapi jujur ke dia dengan diri dia sendiri? Sayangnya…dia muda lagi. Tak menyesal ke? Ai umur 14 tahun bercinta pun tak. Yes lah, zaman sekarang tak sama dengan dulu. Dulu 14 tahun still macam budak-budak. Takut nak keluar sendiri kalau tak dengan family. Lepak dengan kawan dekat sekolah dan kawasan perumahan terdekat je. Nak pergi KL pun tak tau macam mana. Tak pandai nak buat keputusan sendiri.


Sayangnya….sangat rugi ok. Adik, kalau betul sekali pun adik memang dah tak ada dara. Please lah, jangan malukan diri sendiri dengan buat kenyataan yang begitu. Please lah. Kalau betul sekali pun adik dirogol, biar adik dan keluarga saja yang tahu. Tak perlu nak canang ke seluruh dunia. Kalau betul sekali pun adik buat kenyataan itu untuk puaskan hati boyfriend adik yang sibuk sangat nak tahu adik ada dara lagi atau tidak, itu cara yang sangat mengarut. Hal peribadi adik dan boyfriend tak perlu nak confess dekat dunia. Kalau itu perkara yang membanggakan, tak apa. Tapi hal yang mengaibkan diri dan keluarga harus simpan diam-diam. 14 tahun masih dalam tanggungan ibu dan ayah. Kesian dekat ibu dan ayah. Kalau sekali pun mereka sangat lah ke-amerikaan sampai tak pernah nak peduli hal anak dara mereka telah tiada dara, ingat lah, ini Malaysia.


Ai takut dengar benda-benda macam ni. Kot lah mana tahu ai kahwin nanti dan ada anak macam manalah agaknya. Ai risau.




p/s : ai sekarang di kinrara puchong. Kalau ai tahu alamat dia, nak juga ai datang melawat bawa buah epal. Nak ucap tahniah sebab dah popular.

No comments: