wajib klik!

Tuesday 21 June 2011

Minggu-minggu yang sibuk


Ya. Ai memang betul-betul sibuk. Ai dipaksa membuat inventory di branch pasaraya tempat ai kerja. Yang mana inventory tu bermula jam 10pm dan berakhir jam 7am. No choice. Ai terpaksa menyengkangkan mata ai selama 9jam. Terpaksa berdiri untuk kira semua stock. Terpaksa menyorok belakang-belakng kotak untuk curi-curi tidur. Hahaha..ini bukan ai sorang je yang buat. Ai rasa semua orang pun buat. Yang penting jangan sampai kantoi.


Then, kami busy untuk majlis kahwin satu-satunya anak lelaki dalam keluarga. Walaupun tak ada majlis bertandang, kami tetap ikut busy untuk melancarkan majlis kat sebelah pihak perempuan. Tahniah untuk adik lelaki kesayangan ai yang berkhidmat untuk Negara. At last kahwin jugak dia. Dengan pasangan yang sama-sama berkhidmat untuk Negara.






Sekali lafaz saja. Padahal sebelum tu adik lelaki dah risau. Duduk pun tak senang. Hahaha..tak apalah. Yang penting kedua-dua belah keluarga gembira. Mak ai paling happy. Dah lama tak ada kenduri katanya. Nak harapkan ai? Sabarrrrrrr.. Semoga adik lelaki dan adik ipar berbahagia hingga ke akhir hayat. Aminnn..

Habis sudah minggu-minggu yang sibuk. Sampai ai tak dapat nak keluar bergembira dengan rakan-rakan. Sangat frust. Tak apalah puan sri-puan sri sekelian. Next time kita ngedet.


p/s : minngu ni minggu mendebarkan. ada check up dengan doktor. sangat takut.


p/s/s : adik bongsu ai kata mak ai akan paksa ai kahwin kalau tahun depan ai tetap tak kahwin-kahwin. alahai mak....~

2 comments:

julietchun said...

kot kena paksa gitu baru menjadik kot :D

doktor tak makan orang ye, jgn takut :P

jajazuzu said...

a'ah la kot. hehehe