wajib klik!

Wednesday 9 September 2009

mari teka menu sahur!


Makhluk rajin yang selalu jerit sambil ketuk pintu bilik aku macam nak kasi roboh untuk kejut sahur ialah Miss P.



Selalunya yang jadi tukang masak ialah Miss P juga. Sebab Miss E dengan Miss S tengah bizi macam semut api siapkan asignment masing masing.



Miss P dah abis exam. Tapi aku musykil kenapa la dia tak balik kampung. Dia lagi suka kot jadi tukang kejut aku bangun sahur. Hahhahaha...



Malam kelmarin, Miss P masak telur dadar. Telur dadar kosong yang di lempengkan Dan Ikan goreng serta yang wajib nasi putih. Bersama sebotol kicap-jenama-apa-ntah aku syak hak milik Miss E.



Malam semalam, Miss P masak telur dadar. Telur dadar lagi? Kali ni advance sikit. Ada cili potong dalam telur dadar tu. Nasi putih dan ikan goreng masak kicap.



Malam ni.....




Kamu agak agak Miss P nak masak apa?




Mari kita main teka teka.






**Aku teka, telur goreng masak kicap dengan ikan goreng masak cili!

6 comments:

Ms.Lilies said...

hahaha...ko pun...tapau2 la lauk utk sahur sekali...

telur glamer di pagi hari skrg kan...aku rasa tokeh telur pun dah bleh senyum lebar tgk hasil tetiap hari....errrr...tmasuk la aku yg baru gi beli telur siang td

paiseh said...

err.. xkn lu tukang makan je kut?

Rozita said...

akak teka:
nasi putih
telur dadar
ikan bilis goreng
air suam

julietchun said...

bersahur dgn telur dadar lagi best dari bersahur dgn air liur,kakakakkaka.

aku syak ko sahur ngan telur dadar je sbb ikan dah abis stok,kekekekke.

hanie said...

dia dh x masak dh..

hehe :P

~salam kenal ^^

jajazuzu said...

ms lilies : bkn xmau tapaukan kak. x smpat la...


paiseh : ya. aku tukang mkn je. hehehhehe



rozita : air suam betul!


juliet : ekekekkeke...salah!



hanie : dia msk la! salam kenal..~