wajib klik!

Friday 2 October 2009

padah jadi DEGIL



dulu dula, ai kena penyakit bibir yang membuatkan bibir ai jadi kering tahap melampau sampai nak mengecut jadi asam keping walaupun dah minum air lapan gelen sehari sampai sekejap sekejap kena pergi toilet.



warna bibir yang tak berapa nak pink ni langsung jadi gelap sampai semua orang ingat ai penghisap rokok tegar yang setiap jam akan hisap rokok tanpa henti kecuali tidur.



doktor nasihatkan ai jangan pakai apa apa jenis lipcare ke lip-ais ke lip balm ke atau apa apa jenis lipstik tak kira la beli mahal dekat butik ataupun beli murah murah dekat uptown. doktor kata JANGAN!



doktor bagi ai ubat sapu yang kena calit dan sapu ke bibir guna jari. oleh sebab ramai yang takut takutkan ai dan kata abisla, nanti bibir kau bengkak lepastu besar dan sakit, jadi ai tiba tiba langsung jadi rajin dan tiap tiap hari akan calit ubat dan sapu ke bibir guna jari. nak tidur pun ai sapu dengan harapan supaya bibir ai cepat baik.



ai dah lama tak pakai ubat sapu tu sebab bibir dah macam ok sikit, tapi memang nasib tak berapa nak baik, warna bibir yang gelap tu tak mahu hilang. langsung membuatkan ai jadi perokok tegar dengan warna bibir yang gelap. haiishhh~



hari kelamarin sebab kerja banyak dan asyik main facebook je sampai leka, ai langsung lupa nak minum air. bibir ai kering dan dengan tak fikir kesan buruk, ai main ambil je lipcare dan terus sapu ke bibir.





hari ini?






bibir ai kembali sakit dan kering. sama macam mula mula dulu!



*kzdsddffhdjksgfgakfjsdbvhjasfjkdk! rasa nak marah diri sendiri! doktor dah kata JANGAN tapi degil nak pakai balik. Padan muka JA! dah la esok nak pegi beraya. kadljakdhjafhjafhjasdgfjv


6 comments:

vidadarisakura said...

jangan monyet.jangan.

pari pari syurga said...

nak kata padan muka.. kang kata anim derhaka plak.


nak gelakkan... errrmmm..

errmmm...





wakakakakakakaka.. uplod sket rupa bibir tu.

Mrs9 said...

pakai laaa lagi....calit lagi...mesti bertambah ok....hehehe

jajazuzu said...

vid : ciiss la vid! hahhaha


pari2 : mmg derhaka pun!


kak rinie : calit apa kak? ubat? daaahhhh..~

keroneroz said...

upload ler,,,pic bibir tu,,,ahaks,,,

jajazuzu said...

tamao! x comel! hahha