1. Nak ajar kakak-takot-gemok-merangkap-kelam-kabut semua kerja kerja aku
2. Nak filing balik semua dokumen yang bersepah atas meja
3. Nak delete semua file file personal dalam PC
4. Nak susun atur semua file, biar senang dioarang nak cari nanti
5. Nak buang semua kertas kertas mengarut yang tak guna atas meja, bawah meja, tepi CPU, atas CPU
6. Nak clearkan drawer
7. Nak kutip semua barang-yang-wajib-bawa-balik rumah.
8. Nak get ready untuk tinggalkan ofis ni
9. Nak get ready untuk say hai dekat ofis baru
10. Nak merajuk dengan-lelaki-yang-ngorat-aku. Dia tido sampai tak dengar bunyi henpon. marahjdghdgjhasagdjashdhlaskhdlsalksadjasd
8 comments:
tak kan 10 je yg dlm senarai? nape tk smpi 20 ke 30 ke...
slmt bekeje baru ek
ooooooouuuhhh... camtu yer rupa membebel. hehehehe.
selama ko keje kat opis lama tu ko tak penah buang sampah ngan kemas meja ke? huiiiii dasat tollllll.
ko check bebaik file dalam pc ko tu....kang ada yg ehem2 tertinggal naya wakakaka
rozita : ckup la tu kak. nnti kang nmpak cam bz mlmpau lak. hehhehe
pari : ye. macam tu! hahahaha
juliet : kemas la! tp rasa cam ada yg still berguna. tu yg x buang. ni nak brenti kira x guna dh la. heheheh
ms lilies : wahahhahah....dh cek kak. esok ai dabel cek lagi.
bile ko nk blah ek? mggu ni ek?
bahasa apa lu mencarut tu??
La : ye darling. esok last day!
paiseh : xyah tau la. nnti ko paham aku carut apa. hahhahahah
Post a Comment