wajib klik!

Thursday 8 January 2009

Opisku Syurgaku : selamat datang, jemput masuk!

maaf ye. sepah sikit..errr...sepah banyak!

alkisahnya, akoy tengah gelabah. dia sakit ati tengok aku senyum-senyum depan pc.

oh ye..ni pc aku. ada stiker kampeni tuh!

kertas-kertas tampal kat dinding tu sekadar nak mengaburi mata orang lain je. padahal ntah-apekebenda-ntah yang aku tampal tu. yang aku selalu refer pun saiz calcium je. gila banyak, mana aku nak ingat semua!

tu....yang depan tu meja ananthy a.k.a annie atau isteri-isteri orang kat atas tu panggil aci!

tiap-tiap ari keja aku selain dari mengadap pc, (pura-pura bz dengan dahi kerut-kerut..ahahhah) keja aku mengadap tuan punya pc kat depan aku tu! kekadang layan dia borak. layan jeee laaaaa.....

ok. akoy gelabah. dia tak cukup masa nak cek acces material untuk jimah projek. dan mangsa-mangsanya adaaalllaaahhhhh.......

ya! aku dan annie ler.

akoy ingat otak aku super power agaknya. mana aku nak ingat semua benda!

terpaksa aku bukak katup balik file lama.

meja aku agak jauh dari pc. so, kotak file tepi tu aku anggap side table aku.

kadang-kadang, sesapa yang datang tempat aku buat kotak tu jadi kerusi diorang.

tapi skang file dalam kotak tu annie dah ambik. dia nyorok bawah meja dia. aku yang penat-penat request kat admin, dia lak yang belasah. sabo je la.

pastu bila akoy nak duduk aritu......eehhehehhehh...tu pasal nak kemik sikit atas kotak tu...

file paling atas tu annie yang bukak. bukan aku. dia tu memang. kalau bukak file mesti nak bukak atas meja aku. pastu tak reti nak tutup balik. pastu kekadang time balik dia blah gitu je. aku yang kena tutup. nasib baik aku penyabar....

kalender kat dinding tu last year punya. aku tak sempat nak buang. hehhehehehe

ada kertas-kertas tu dah layak masuk tong sampah. tapi aku malas nak kemas.

biar ar... biar nampak sepah! saje je biar akoy tak bagi aku keja banyak-banyak lagi...

ahhahahhahaahhaa...

No comments: