wajib klik!

Wednesday 28 January 2009

aku yang kuat (err...tabah lah!)

ni ekceli entry semalam. tapi kak rinie + alea yang over eksaited nak balik tutp server sebelum aku sempat pos entry ni. sabor je laa...

semua orang tau aku dan mat rempit pencen dah takde apa-ape. dah hampir 3 bulan. dan dalam masa 3 bulan ni, semua orang tau, mat rempit pencen dah menikah dengan perempuan bermuka pondan (ni bukan aku yang kutuk, adik² mat rempit pencen yang bagitau yer...). semua orang tau gak yang mat rempit pencen tu menikah masa krismas hari tu. dan hari ni aku nak bagitau, 25-01-09 hari tu kenduri kat belah lelaki kat bagan datoh lak. cam biasa, adik² mat rempit pencen akan sms aku. jemput aku. gile hape aku nak pegi kenduri diorang. adik² mat rempit pencen pesan suruh bawak boyfren baru. ohhooo....adik² sayang sekelian, kakak tak ada boyfren lagi lerr.. alasan diorang, kenduri ni buat sekali dengan kenduri naik buai untuk anak² buah diorang.

aku tak janji. cuma cakap, kalau free aku pegi. nasib baik bonda call suruh balik. suruh jadi supir dia. bonda dengan daddy nak pergi muar. kakak no.3 aku yang ada lesen tapi haram tak pandai bawak kereta tu memang tak boleh diharap. aku jugak yang kena. bersesat-sesat la kitorang kat muar tu kejap. nasib baik adik lelaki aku balik. takdela aku yang kena drive. aku jadi tukang marah + tukang bebel je. hangin betul. mana taknya, kakak no.3 aku konfiden je cakap tau jalan. alih-alih dah sampai muar kata tak tau lak. sapa tak hangin!

ohh yee....semalam masa tengah bermalas-malasan kat rumah, adik perempuan mat rempit pencen sms :

kak aja, call jap. nak sakitkan hati angah + amy ni. call skang!

aku call. angkat² je dia terus cakap :

ape? nak cakap dengan mak? kejap yer (sambil jerit panggil mak + sebut nama aku-kuat gile lak tu...)

aku borak² dengan mak mat rempit pencen jap. borak biasa² jer. tak lama mana pun. dah habis cakap tu adik dia sms...

cayalah kak ja, masam je muka amy dengar mak borak² dgn kak ja. nasi x abis lagi mkn, trus angkt pinggan. btul² marah dia...

dan aku reply....

klau nak dia btul² marah lg, cuba bwk balik apa² utk kak ja.pastu bising² skit 1 umah tu kata utk kak ja. tgk muka dia msm camne lak..

dan adik mat rempit reply...

pandai la kak ja....

aku gelak², golek² atas tilam....sambung tido.

nota-kaki-ex-awek-rempit : kak ja memang pandai. angah korang tu yang bodoh sebab tergila²kan perempuan muka pondan tu....huhh..!!

nota-kaki-ex-awek-rempit-2 : ohh ye...amy tu nama perempuan bermuka pondan tu.

No comments: