wajib klik!

Monday 22 October 2012

Sinister, Mimpi.

Dah tonton Sinister?


I terpengaruh dari twitter yang I follow. Semua kata Sinister scary. Sangat-sangat seram. Nyorok bawah kerusi la. Takut la. Balik rumah terngiang-ngian bunyi projektor la. Macam-macam lah. Jadi, I hasut partner I.


Hari pertama hasutan, berjaya.


Hari kedua hasutan, sudah tak berjaya. Keputusan berubah. Tak suka tengok cerita pembunuhan katanya. I tak peduli la, itu cerita hantu ke, pembunuhan ke, lawak ke, yang penting I mahu tonton. I sudah terpengaruh. Dia mahu tonton Ted. Fine lah. Sebab yang membayarnya adalah dia, jadi kuasa memilih di tangan dia. I berduka di dalam hati saja.


First, kami ke Summit, USJ. Tiada Ted, tapi Sinister ada. Wahhh.. Teruja I. I hasut-hasut lagi. Tak menjadi. Dia ajak ke e@Curve. Tapi sebab I bosan ke sana, I hasut ke OU. Ke OU la kami. Tiada Ted. Sinister juga yang ada dalam list tayangan. Tak mahu kata dia. Isshh..pengecut, kata I dalam hati.


Keluar OU, mahu gerak ke e@Curve. Tapi kerana jalan maha jem, kami terus ke Space U8 saja. Parking banyak, free pulak tu. Q pun tak panjang. Jadi, Ted la yang kami tonton.


Dan mungkin kerana nak nak NAK sangat tonton Sinister, I mimpi kes pembunuhan malam tadi. Bila tersedar dari mimpi, sayup-sayup terdengar bunyi anjing menyalak. Dan apa yang dimimpi, terulang tayang dalam kepala semula. Tak seram, tapi takut.


I beritahu partner I, dia kata : belum tengok dah mimpi macam-macam. Tak payah tengok lah.


Masalahnya, I terpengaruh sudah ni. Cari CD atau cari partner lain untuk teman tonton?


Happy Monday uols!


P/s : Ted is fun. Untuk tontonan 18 above, tapi ada one married couple bawa baby kecik masuk hall. Melentur buluh biar dari rebungnya ke? LOL.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone