wajib klik!

Monday 10 August 2009

bizi macam keretapi


mesin ada satu. SATU!



kad yang nak print ada 4 ribu lebih.



data yang hari hari dapat dari client? BANYAK



Yang nak kena masuk sistem. Tak banyak sangat. Tapi komplikated.



Yang nak kena cek one-by-one. Tak banyak gak. Tapi tak cukup masa.



Yang nak kena re-print? BANYAK!



Policy holder yang asyik call tanya pasal kad? SETIAP JAM!



Yang kena hadap, setelkan, buatkan, sepakkan mesin yang dah bengong ni?




S-A-Y-A! Sorang sorang!



Partner saya? CUTI CUTI MALAYSIA KE SABAH!



**mesin yang satu ni asyik buat hal. sekarang saya sedang menaip sambil PIJAK mesin itu. Asyik sangkut je....hjdajasifgiausfjkcbuiasgfshajkguiasgdfukasgduk banyak keja dia nak sangkut sangkut pulak.

5 comments:

pari pari syurga said...

sian akak kan buat kejer sorang2...
meh anim tolong...






tolong tengok saja........




muahahaha...




saya admire sama kamu punye marah tu.. hehehe.

Rozita said...

adat bekerja
kerja lah baik2 ye dik

Ms.Lilies said...

jangan marah2...

hehehhe....chill bebeh

azilaraffie said...

weh.. ko kije kt kerang lg tu ke x?

tu.. mak aku dh tanya besen dia tuh.. ko jawab haaa..

~~nk men game sat

julietchun said...

mesin apa yg ko pijak tu? aku bayangkan mesin tu bertukar jadi robot cam iklan double A,kekekeke.